טוב עשית חייל יקר .רחמן בן רחמנים. השאלה שלי איפה בני העם שלה? איפה הערבות ההדדית שלהם? במקום לקנא בנו- הישראלים על ההישגים שלנו לאורך 67 שנים שיתחילו ללמוד מאיתנו. אפשר היה לעשות כאן גן עדן לולא הרצון שלהם הבלתי פוסק לחסל אותנו. תרגעו!לא יצליח לכם!
חזרה לפורום
הרשמה
התחברות
342
373
509
383
350
הוספת תגובה
תמונה
וידאו