הסערה הבאה ברשת: הדס שטייף, כתבת הפלילים של גלי צה"ל התייחסה לגל הטרור בשבועות האחרונים, ואמרה כי ירי ב"מחבלים ילדים", כפי שאירע מספר פעמים בפיגועים שאירעו בשבועיים האחרונים - "מדאיגה וגולשת לתחום הפלילי".
בחשבון הטוויטר שלה כתבה שטייף הבוקר (שבת): "הקלות בה שוטרים ואזרחים יורים במחבלים מדאיגה. הם באים לרצוח, אבל רובם ילדים. חייבים להרגיע להירגע. זה גולש גם לתחום הפלילי. מרגיש רע. מדאיג".
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/731/929.html?hp...
בחשבון הטוויטר שלה כתבה שטייף הבוקר (שבת): "הקלות בה שוטרים ואזרחים יורים במחבלים מדאיגה. הם באים לרצוח, אבל רובם ילדים. חייבים להרגיע להירגע. זה גולש גם לתחום הפלילי. מרגיש רע. מדאיג".
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/731/929.html?hp...









חזרה לפורום
הרשמה
448
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

