די נמאס לי! כל ילד קטן מכיר את השיר הזה! אבל השיר הזה הופך לחיי היום יום שלנו, אי אפשר להגיע להסכם, וכל השמאלנים שרוצים בשלום שיגורו על הגבול ואחרי ש... אני לא רוצה להמשיך, אבל מי שרוצה שיתן את ביתו לערבי רוצח!
חזרה לפורום
הרשמה
התחברות
323
הוספת תגובה
תמונה
וידאו