כחלק מגל הטרור. על פי הנחיית מפקד מחוז ש''י ניצב שלומי מיכאל, תוגברו כוחות המשטרה בגזרת תחנת מעלה אדומים. לשאר הכוחות התווספו צוותים של יס"מ, מג''ב וכוחות משטרה סמויים. כמו כן, תוגברו הסיורים ופעילויות הביטחון השוטף.