שר הפנים סילבן שלום חתם הערב (רביעי) על צו איסור יציאה מהארץ לשייח ראאד סלאח, ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, ולסגנו. הצו תקף עד ל-14 בנובמבר ונחתם משום שלדעת השר, קיים חשש ממשי לפגיעה בביטחון המדינה אם יצא סלאח מהארץ. http://news.walla.co.il/item/2897475