בזק הנחו עובדים יהודים לא להגיע לקריאות במגזר הערבי.
הונחו לשאת נשק של החברה ולהגיע רק לתקלות קריטיות ולא לבד. ההוראות בעקבות הנחיית צה״ל וגורמי הביטחון. תגובת בזק:
״לא התקבלו הנחיות לא לתת שירות כלל, היום ינתן שירות במגזר הערבי תחת מגבלות״
הערה שלי: צעד נכון ואפילו הכרחי מוטב שכך על מנת להימנע מסיכון חיים .