משטרה סגרה את הכניסות והיציאות לביתר עילית בעקבות ילד שדיווח על ילדה שהוכנסה בכוח לרכב. לא היו עדים נוספים למקרה. נערכות שם כעת סריקות. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4710800,00.html