ווייז חושפת: המדינות בהן הכבישים הכי בטוחים והנהיגה הכי מהנה

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום
התראה חדשה היום 12:46 שומרה, אבן מנחם
התראה חדשה היום 08:27 זרעית
התראה חדשה היום 02:18 מרגליות
התראה חדשה אתמול 22:16 הגליל העליון, מרום הגליל


  • ווייז חושפת: המדינות בהן הכבישים הכי בטוחים והנהיגה הכי מהנה
    IsraMedia
    IsraMedia
    מספר הודעות: 4,727
    ותק: 19 שנים ו-6 חודשים
  • 13/10/2015 14:50
  • צפיות341
שוקלים לעשות טיול דרכים במדינה זרה?
Waze פרסמה אמש (ב') את מדרג המדינות הנוחות, הבטוחות ומהנות ביותר בעולם לנסיעה על הכביש. במקום הראשון נמצאת הולנד. ישראל מדורגת באמצע - המקום ה-14 מתוך 32 מדינות.

במקומות האחרונים ניתן למצוא שורה של מדינות דרום אמריקאיות, כאשר הגרועה ביותר לפי ווייז היא אל סלבדור.

http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,734...

החברה דירגה את כל המדינות בעולם עם ציון ממוצע שנע בין 2.1 לאל סלבדור ו-7.9 להולנד. הציון מתבסס על שש קטגוריות, שהן רמת התשתיות, רמת הבטיחות בדרכים (לפי מספר תאונות), מצב סוציו-אקונומי (מחיר המכוניות, הביטוח והדלק), זמינות שירותים (כגון תיקון, תחנות עצירה ותחנות דלק), פקקים (תדירות ואינטסיביות, וכן זמן נהיגה ממוצע בתוך הערים הגדולות) וסעיף "ווייזיות" - רמת האקטיביות, הפופולריות והידידותיות של קהילת משתמשי ווייז המקומית. המידע נאסף דרך האפליקציה אבל גם הוצלב עם נתונים רשמיים וממשלתיים.

http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,734...


  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה