תודה לך ראש העיר....
הגיע הזמן שהמוסלמים והערבים
יוקיעו מתוכם את מחפשי הריב והמדון
שפעולותיהם לא מובילות לדבר מלבד
הפגיעה בציבור המוסלמי והערבי בארץ....
למען האמת והדיוק אז גם ברשות הפלשטינית
שלא להזכיר את עזה
הם בדיוק הסיבה שהציבור הזה לא מתקדם בקצב הרצוי
נקודה למחשבה לכל המבקשים את שילטונם.
רואה מה קורה לעיר שלו, אנשים ישארו שם ללא פרנסה ושום דבר לא יעזור. איימן עודה מלבה אש והוא מודה " העם שלי " והכוונה לפלסטינים, אז אם העם שלו פלסטיני מה הוא עושה בכנסת ישראל ??
למה הוא מקבל משכורת מהכיבוש???