חמאס טוען שתפס טילי בוראק70 מכוונים למרכז הארץ

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • חמאס טוען שתפס טילי בוראק70 מכוונים למרכז הארץ
    חדשות1
    חדשות1
    מין: זכר
    מיקום: ישראל
    מספר הודעות: 9,387
    ותק: 13 שנים וחודשיים
  • 11/10/2015 20:36
  • צפיות572
לטענת החמאס הטילים הוכנו לשיגור ע"י ג'יהאד האיסלמי פלג אלקודס,
טווח הטילים זהה לM75 עד 80 ק"מ.
טילים זהים נורו בעבר לעבר איזור גוש דן

להזכירכם שלשום נתקלנו בדיווח פלסטיני שמדבר על "הפתעה "
אולי התכוונו לטילי הבוראק והירי נדחה בגלל שנורו רקטות לאזור הדרום.
חשוב לציין שאלו דיווחים פלסטינים ויש לקחת את נכונותם בספק רב.


נערך ע"י חדשות1 11/10/2015 20:46
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה