הצעתי היא להסיק לקנות אצל הערבים בכל עיר וישוב שתושביו מתפרעים . האמינו לי לאחר חצי שנה שלא נקנה אצלם יבינו איפוה מרוחה הפרוסה שהם אוכלים . ואם לא ילמדו , להפסיק לגמרי כל קשרי מסחר אצלם ואתם. לגבי התנועה האיסלמית לא ברור מדוע הממשלה חוששת להוציא אותם מחוץ לחוק . אפילו במצריים מדינה ערבית ומוסלמית הוציאו התנועה האיסלמית מחוץ לחוק.