קשה להאמין אך הגענו לרגע שאזרחי ישראל יתבקשו לשאת נשק, שאנו אזרחי ישראל נצטרך להגן על עצמנו כנגד מפגעים.
לצערנו הקריאה נכונה אי אפשר לדעת מאין יבוא המפגע והרוצח הבא, חוסר ההרתעה של החוק ושמסרסים את מערכת הביטחון מקבלים
כזאת תוצאה וזה משהו שישפיע על כולם כולל כולם!
"אני קורא לאזרחים, כל מי שיש לו כלי נשק ברישיון מתבקש ללכת איתו. אנחנו חייבים לגרום לכך שכל מחבל יפגע. אדם יוצא מאתר עבודה ומחליט לפגוע במישהו עם מברג, זה די קשה לאתר אותו. כל מי שעולה בדעתו מחר, בעוד שעה או בעוד שעתיים יודע שבסופו של דבר הוא יפגע. מי שיש לו את היכולות והידע והאפשרויות להשתמש בנשק ואין לו בעיה לשמור על כלי הנשק כראוי בביתו, שיעשה את זה, זה צעד מועיל".
http://www.nrg.co.il/online/1/HP_487.html#