סגן שר הביטחון: "מי שיש לו נשק מתבקש ללכת איתו"

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום
התראה חדשה היום 08:34 משגב עם
התראה חדשה היום 08:30 מטולה
התראה חדשה אתמול 22:16 ערב אל עראמשה
התראה חדשה אתמול 22:11 מנרה


  • סגן שר הביטחון: "מי שיש לו נשק מתבקש ללכת איתו"
    חדשות1
    חדשות1
    מין: זכר
    מיקום: ישראל
    מספר הודעות: 9,382
    ותק: 13 שנים וחודש
  • 08/10/2015 17:04
  • צפיות401
קשה להאמין אך הגענו לרגע שאזרחי ישראל יתבקשו לשאת נשק, שאנו אזרחי ישראל נצטרך להגן על עצמנו כנגד מפגעים.
לצערנו הקריאה נכונה אי אפשר לדעת מאין יבוא המפגע והרוצח הבא, חוסר ההרתעה של החוק ושמסרסים את מערכת הביטחון מקבלים
כזאת תוצאה וזה משהו שישפיע על כולם כולל כולם!

"אני קורא לאזרחים, כל מי שיש לו כלי נשק ברישיון מתבקש ללכת איתו. אנחנו חייבים לגרום לכך שכל מחבל יפגע. אדם יוצא מאתר עבודה ומחליט לפגוע במישהו עם מברג, זה די קשה לאתר אותו. כל מי שעולה בדעתו מחר, בעוד שעה או בעוד שעתיים יודע שבסופו של דבר הוא יפגע. מי שיש לו את היכולות והידע והאפשרויות להשתמש בנשק ואין לו בעיה לשמור על כלי הנשק כראוי בביתו, שיעשה את זה, זה צעד מועיל".
http://www.nrg.co.il/online/1/HP_487.html#


נערך ע"י חדשות1 08/10/2015 17:05
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה