ליכבוש מחדש את הגדה וליזרוק את המסיתים ללבנון ולהפסיק עים הדמוקרטיה
המטומטמט ולהוציא מחוץ לחוק את כל העמותות השמאל
עם ישראל חי וקיים .....
המטומטמט ולהוציא מחוץ לחוק את כל העמותות השמאל
עם ישראל חי וקיים .....
חזרה לפורום
הרשמה
התחברות
322
הוספת תגובה
תמונה
וידאו