צה״ל תקף ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטות לעבר אשדוד

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • צה״ל תקף ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטות לעבר אשדוד
    בר
    בר
    מספר הודעות: 1,438
    ותק: 12 שנים ו-5 חודשים
  • 30/09/2015 02:58
  • צפיות343
מוקדם יותר היום בשעה 22:47 נורו ויורטו 2 רקטות לעבור אשדוד.


  • תגובה מהירה
  • הודעת דובר צה״ל על תגובת צה״ל לירי הרקטות
    חדשות1
    חדשות1
    מין: זכר
    מיקום: ישראל
    מספר הודעות: 9,387
    ותק: 13 שנים וחודשיים
  • 30/09/2015 08:52
  • צפיות303
הודעת דובר צה"ל
דובר צה"ל מוסר כי היום (ד'), י"ז בתשרי תשע"ו, 30 בספטמבר 2015, תקף צה"ל באמצעות כלי-טיס של חיל-האוויר 4 תשתיות טרור השייכות לארגון הטרור חמא"ס ברצועת עזה.

התקיפה בוצעה בתגובה לירי תלול המסלול שבוצע לעבר שטח מדינת ישראל מוקדם יותר הערב אשר יורט על-ידי סוללת "כיפת ברזל".

צה"ל לא יסבול ירי מצד ארגוני הטרור לעבר שטח מדינת ישראל וימשיך לפעול בחומרה כנגד כל ניסיון להפר את השקט ביישובי הדרום. ארגון הטרור חמא"ס הוא הכתובת ועליו האחריות.

נערך ע"י חדשות1 30/09/2015 08:52
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה