הידיעה אודות מותו של העיתונאי ואיש הטלוויזיה מוטי קירשנבאום הביאה את ערוץ 10 וערוץ 1 לשנות את לוח השידורים לזכרו.
בערוץ 1 של "רשות השידור", שקירשנבאום היה ממקימיה וממנהליה, ישודר רצף תוכניות אודותיו. בשעה 18:00 תשודר התוכנית "כך היה" בהשתתפותו, בשעה 19:30 ישודר לקט קטעים מתוכנית הסאטירה "ניקוי ראש" ששודרה בשנות ה-70' בהפקתו ועריכתו, ובשעה 21:30 לאחר היומן ישודרו קטעים נוספים מהתוכנית ההיא. את ערב השידורים יחתום הסרט התיעודי "רימון בעזה" שאותו הוא ביים.
בערוץ 10 גם כן ישונה לוח המשדרים כאשר בשעה 19:00 תשודר תוכנית מיוחדת של "לונדון את קירשנבאום" ובמסגרת מהדורת שישי ייוחד פרק מרכזי לזכרו. עוד לפני כן, למן השעה 13:00 החל הערוץ לשדר באופן רצוף את סרטי הטבע התיעודיים אותם יצר קירשנבאום, וזאת לאחר שבשעה 11:42 עלתה מחלקת החדשות של הערוץ במשדר מיוחד שנמשך שעה ורבע עם סיקור דבר מותו.