השופט שמואלביץ' מתגונן: ''טוואטחה חבט בבוזגלו במתכוון''

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • השופט שמואלביץ' מתגונן: ''טוואטחה חבט בבוזגלו במתכוון''
    בר
    בר
    מספר הודעות: 1,438
    ותק: 12 שנים ו-5 חודשים
  • 24/09/2015 16:47
  • צפיות337
השופט הגיש את דוח המשחק. בחיפה הגיבו: "זאת בדיחה שנועדה להצדיק את שליפת האדום. נראה מה הוועדה המקצועית תחליט"

במכבי חיפה הגיבו לדו"ח ואמרו היום: "לציין שטוואטחה פגע במתכוון במאור בוזגלו זו בדיחה שנועדה להצדיק את שליפת האדום שלא היה לו מקום. אפילו במצלמות הטלוויזיה רואים שאין שם שום פגיעה מכוונת במיוחד שטאלב שמר על הכדור והיה עם גבו למאור".

http://sport1.maariv.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%9...


  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה