גירית נגועה בכלבת נמצאה בגולן

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • גירית נגועה בכלבת נמצאה בגולן
    בר
    בר
    מספר הודעות: 1,438
    ותק: 12 שנים ו-5 חודשים
  • 24/09/2015 15:01
  • צפיות261
משרד הבריאות מבקש מכל מי שהוא או בעלי חיים שברשותו היו במגע עם הגירית הנגועה לפנות ללשכות הבריאות.

משרד הבריאות מבקש מכל מי שהיה במגע עם הגירית הנגועה, או שבעלי החיים שברשותו באו במגע באזור האירוע עם בעל חיים משוטט או נמצאו פצועים באזור החל מה-6 בספטמבר לפנות ללשכת הבריאות בטבריה או ללשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריו.

לאחר שעות העבודה ובמהלך סוף השבוע או בחגים יש לפנות למיון בבית חולים. בעלי כלבים מתבקשים ליצור קשר עם הווטרינר הרשותי באזור המגורים לצורך וידוא מצב חיסון.

הורים לילדים מתבקשים לברר עם ילדיהם באם היה במגע עם בעלי חיים חשודים ולפנות ללשכת הבריאות.

"משרד הבריאות מזכיר שוב למי שננשך או נשרט על ידי בעל חיים, לשטוף באופן מיידי את האזור במים זורמים וסבון, לחטא בחומרי חיטוי ולגשת ללשכת הבריאות לבדוק האם יש צורך בקבלת טיפול מונע נגד כלבת", נמסר בהודעת המשרד.

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/306700


  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה