חשש בישראל: הרוסים ישבשו את מערכות ההתרעה בצפון

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום
התראה חדשה היום 12:46 שומרה, אבן מנחם
התראה חדשה היום 08:27 זרעית
התראה חדשה היום 02:18 מרגליות
התראה חדשה אתמול 22:16 הגליל העליון, מרום הגליל


  • חשש בישראל: הרוסים ישבשו את מערכות ההתרעה בצפון
    חדשות1
    חדשות1
    מין: זכר
    מיקום: ישראל
    מספר הודעות: 9,371
    ותק: 13 שנים וחודש
  • 22/09/2015 12:05
  • צפיות427
המשלחת הישראלית בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו והרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, חזרה אמש (שני) מביקור דרמטי ברוסיה. אך ככל ששוקע האבק על השיחות הרגישות מבינים במערכת הביטחון כי המצב בגבול הצפוני נכנס לתקופה רגישה מאוד והיא תהפוך לרגישה יותר ככל שהצבא הרוסי יעמיק את האחיזה שלו בשטחים בסוריה וישתתף במאבק נגד דאעש.
גורמים במערכת הביטחון מבהירים כי הרגישות נובעת לא רק מהמורכבות של התיאום מול צבא זר אלא מעצם העובדה כי לפי פרסומים זרים, הפעיל הצבא הרוסי עד לאחרונה תחנות התראה ואיסוף מודיעין נגד צה"ל בגבול הצפון וכיום הוא מתאם ומפעיל כוחות יחד עם צבאו של בשאר אסד, איראן וחיזבאללה. מדובר בתקופה נפיצה שבמהלכה יידרשו הצוותים בשני הצדדים לבנות צעדי אמון ודפוסי עבודה שוטפים שאותם מגדירים קצינים בצה"ל היסטוריים.
להמשך הכתבה במקור:
http://news.walla.co.il/item/2892017


נערך ע"י חדשות1 22/09/2015 12:07
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה