בחודש יוני, 2013, לאחר חודשים של תכנון, חמישה חברים שיגרו מצלמת GoPro לקצה החלל. הם חיברו את המצלמה לבלון מזג אוויר יחד עם טלפון שאיכן את מיקום ההתקן ותוכנת לשלוח הודעה ברגע שהוא יחזור לטווח קליטה של טלפונים סלולריים. http://www.holesinthenet.co.il/holesinthenet-media-story-119590 ההתקן המריא וטיפס גבוה גבוה ואז נעלם. החברים לא קיבלו אות חיים מהטלפון ולאחר שבדקו הם הבינו שטעו בחישובים. אך כעבור שנתיים המצלמה והטלפון נמצאו בשדה פתוח על ידי מטיילת והועברו בחזרה לבעלים שלהם. זה מה שהמצלמה תיעדה: http://www.youtube.com/watch?v=EABQ5psUz70