הם היו אורבים ליד בנקים ובאמצעות שיטה קבועה ומתוחכמת היו גונבים כסף מאזרחים תמימים. עד שבלשי משטרת אשקלון ארבו להם, ועצרו את חברי הכנופיה הקולומביאנית המורכבת מגבר אחד וארבע נשים. בעזרת ביום ומארב משטרתי הם נתפסו על חם פורצים לרכב וגונבים כסף ושלשום הוגש נגדם כתב אישום.
לכתבה=> https://goo.gl/RcCXBm
בתמונה: הכסף הגנוב שנתפס ברשות הכנופיה. צילום: חטיבת דובר המשטרה.
לכתבה=> https://goo.gl/RcCXBm
בתמונה: הכסף הגנוב שנתפס ברשות הכנופיה. צילום: חטיבת דובר המשטרה.
נערך ע"י הראשונים בחדשות 13/09/2015 10:29









חזרה לפורום
הרשמה
512
הוספת תגובה
וידאו 

