הצהובים יצאו לטורניר הכנה בן שבוע, נטולי שחקני הנבחרת אוחיון ויבזורי שעשויים להצטרף בהתאם לתוצאות באליפות אירופה. המאמן: "הבאנו הרבה חבר'ה בעלי יכולת התקפית"
מכבי תל אביב המריאה הבוקר (ראשון) לצרפת, שם תקיים מחנה אימונים וטורניר הכנה בעיר אנז'ה. במהלך הטורניר, שיימשך כשבוע, יתמודדו הצהובים מול שולה ונאנטר המקומיות ומול קבוצה נוספת. הצהובים חסרים את שחקני הנבחרת יוגב אוחיון ודגן יבזורי, שעשויים להצטרף בהתאם להתקדמות אליפות אירופה.
http://sports.walla.co.il/item/2889774