התקופה שבין ראש השנה ליום הכיפורים מכונה אמנם "הימים הנוראים" משום שהאדם מתייצב אל מול הבורא בתחינה, אולם במרוצת השנים הם הפכו גם לימים טובים מבחינה כלכלית עבור בתי הכנסת, משום שהם מספקים אפשרות לגיוס מהיר של מאות אלפי שקלים: מכירת מושבים, פתיחת ארון הקודש ועליות לתורה הן רק חלק מהאופציות להכנסות עבור בתי הכנסת. לצד זאת, יש גם הוצאות לא מעטות, בין היתר על חזנים ומקהלות יוקרתיות.
http://news.walla.co.il/item/2889730