המחאה הצליחה: ארגון "בצלם" כבר לא מוביל בתחרות פרס טוליפ

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום
התראה חדשה היום 08:34 משגב עם
התראה חדשה היום 08:30 מטולה
התראה חדשה אתמול 22:16 ערב אל עראמשה
התראה חדשה אתמול 22:11 מנרה


  • המחאה הצליחה: ארגון "בצלם" כבר לא מוביל בתחרות פרס טוליפ תמונה מצורפת
    IsraMedia
    IsraMedia
    מספר הודעות: 4,727
    ותק: 19 שנים ו-6 חודשים
  • 10/09/2015 13:28
  • צפיות682
ארגון "בצלם" הוביל עד אתמול בתחרות פרס "טוליפ" שבה היה אמור לקבל 100 אלף יורו מממשלת הולנד - "מגינים אמיצים על זכויות אדם, שמקדמים ותומכים בזכויות אדם בדרכים חדשניות"

אך הישראלים לא נשארו אדישים והודעה שהופצה ברשת שטוענת שיש לעצור את "הכסף שישמש לרדיפת חיילי צה"ל, פרסומים דוחות כוזבים והשחרת שמה של מדינת ישראל בעולם" עשתה את העבודה.
זאת במקביל להודעה שהפיץ הארגון בעמוד הפייסבוק שקראה להצביע עבורו.

בתוך פחות מיממה התקבלו אלפי הצבעות לארגון שהיה במקום השני (Phyoe Phyoe Aung) והיום לאחר עדכון ההצבעות הגיע הארגון למקום הראשון בפער משמעותי.

הלינק להצבעה הפך ויראלי ברחבי הרשת וכעת עדיין ממשיכים להצביע אלפי ישראלים. מוזמנים אתם לתרום את חלקכם:
http://www.humanrightstulip.nl/candidates-and-voti...

הלינק מוביל ישירות לעמוד ההצבעה, יש ללחוץ על הכפתור VOTE.
התחרות נמשכת עד ה-16 בספטמבר.


המחאה הצליחה: ארגון "בצלם" כבר לא מוביל בתחרות פרס טוליפ
נערך ע"י IsraMedia 10/09/2015 13:36
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה