ארגון "בצלם" הוביל עד אתמול בתחרות פרס "טוליפ" שבה היה אמור לקבל 100 אלף יורו מממשלת הולנד - "מגינים אמיצים על זכויות אדם, שמקדמים ותומכים בזכויות אדם בדרכים חדשניות"
אך הישראלים לא נשארו אדישים והודעה שהופצה ברשת שטוענת שיש לעצור את "הכסף שישמש לרדיפת חיילי צה"ל, פרסומים דוחות כוזבים והשחרת שמה של מדינת ישראל בעולם" עשתה את העבודה.
זאת במקביל להודעה שהפיץ הארגון בעמוד הפייסבוק שקראה להצביע עבורו.
בתוך פחות מיממה התקבלו אלפי הצבעות לארגון שהיה במקום השני (Phyoe Phyoe Aung) והיום לאחר עדכון ההצבעות הגיע הארגון למקום הראשון בפער משמעותי.
הלינק להצבעה הפך ויראלי ברחבי הרשת וכעת עדיין ממשיכים להצביע אלפי ישראלים. מוזמנים אתם לתרום את חלקכם:
http://www.humanrightstulip.nl/candidates-and-voti...
הלינק מוביל ישירות לעמוד ההצבעה, יש ללחוץ על הכפתור VOTE.
התחרות נמשכת עד ה-16 בספטמבר.