פריצת דרך באבולוציה: "התגלה מין חדש של אדם קדמון"

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • פריצת דרך באבולוציה: "התגלה מין חדש של אדם קדמון"
    IsraMedia
    IsraMedia
    מספר הודעות: 4,727
    ותק: 19 שנים ו-7 חודשים
  • 10/09/2015 13:08
  • צפיות350
עצמות מ-15 שלדים של מין אנושי שעד כה ככל הנראה לא היה ידוע לחוקרים התגלו במערה בדרום אפריקה. פרופ' לי ברגר מאוניברסיטת ויטווטרסרנד ביוהנסבורג אמר: "אני גאה להציג בפניכם מין חדש של אדם קדמון".

העצמות נמצאו בתא קטן וחשוך במערה בדרום אפריקה, והחוקרים משערים כי הם שרידים של קרוב משפחה עתיק של האדם. העצמות אותרו לאחר שהמחפשים עברו בסדק צר במעלה מערכת "Rising Star", כ-50 ק"מ מיוהנסבורג, ואז ירדו במדרון ארוך וצר אל קרקע התא הקטן, 40 מטר מתחת לאדמה.


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4699656,00...


  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה