לאחר שנודע לתושבי נתיב העשרה על כך שהגברת אחינועם ניני הוזמנה להופיע במופע מול החומה בין רצועת עזה לישוב נתיב העשרה, נראה כי התושבים לא ממש שמחו שהיא תופיע שם ולכן הגיעה הזמרת לישוב להבהיר את עמדה.
בהחלט אפשר להבין ולהזדהות עם תושבי המקום שספגו סופגים ויספגו אש עוד זמן רב
והרי רק לפני כמה ימים קרה שם נס גדול לאחר שצלף מחבל ירה לעבר בתי הישוב , אז להביא להם דווקא את אחינועם ניני עם ההתבטאויות השמאלניות קיצוניות שלה ?
אחד הדברים שאמרה ניני הוא שאייל גולן סרסר ומוחלים לו והוא עדיין ממלא את קיסריה !
ובכן גברת אחינועם ניני לאייל גולן יסלחו וימחלו והוא מילא וימלא את קיסריה,
ואת גברת ניני רק תוכלי לחלום קיסריה! למדינה הזו יש זכרון ארוך טווח במה
שנוגע לחיילי צה״ל, ואף אחד לא מתכוון לשכוח לך את זה!
http://www.msn.com/he-il/entertainment/news/אחינוע...