חגיגות השכר במגזר הציבורי: עובד בחברה למתנ"סים קיבל שכר עודף של 200,000 שקל, בבני ברק נדרשו עובדי העירייה להחזיר 1.5 מיליון שקל ועובדי עיריית פתח תקווה קיבלו יום "גשר" בחינם. עוד ברשימת החורגים: 13 אוניברסיטאות ומכללות, ועיריית תל אביב. עד כה הושב סכום כולל של כ-10 מיליון שקל לקופת המדינה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4698103,00...