כולם להצביע לאנה טימופי או יוסי שטרית זה ברור לכולנות שהם צריכים לזכון אז כולם תצביעו שלחו ל 5060 את הספרה 1 או 3 קדימה או בפייסבוק או ברשת בפייס זה בחינם בהצלחההה
לא לראות הכל ההפקה עשתה הם ראו שיוסי שיטרית מקבל הרבה הצבעות בגלל זה הם השאירו אותו כדי לקבל כסף זה בושה לתוכנית לכל אחד יש אוזניה לא לראות תתוכנית ,אני חושבת שיוסי היה צריך לזכות אז תודה להפקה המקסימה איזה יופי מקווה שלא תצליחו ברייטינג תודה רבה