נתניהו וכחלון יודיעו: המע"מ יופחת באחוז

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום
התראה חדשה היום 12:46 שומרה, אבן מנחם
התראה חדשה היום 08:27 זרעית
התראה חדשה היום 02:18 מרגליות
התראה חדשה אתמול 22:16 הגליל העליון, מרום הגליל


  • נתניהו וכחלון יודיעו: המע"מ יופחת באחוז
    IsraMedia
    IsraMedia
    מספר הודעות: 4,727
    ותק: 19 שנים ו-6 חודשים
  • 03/09/2015 18:24
  • צפיות324
ראש הממשלה ושר האוצר יכנסו הערב מסיבת עיתונאים ויודיעו על הפחתת המע"מ ל-17% ועל הפחתת מס החברות באחוז וחצי ל-25%. המשמעות: אובדן הכנסות למדינה בסך 6.5 מיליארד שקל בשנה

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4697424,00...


  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה