חבל שהחוק לא עבר לפני 15 שנה לפחות ,האגרה היא דבר מיותר וסחיטה
של אזרחי ישראל בעוד מס בנוסף לכל עשר המכות שהם מורידים על האזרחים ברוך שפטרנו מהרשות כלום ושום דבר,משכורות אדירות שלא מגיעות להם בזמן שהאזרחים מרוויחים משכורות רעב
של אזרחי ישראל בעוד מס בנוסף לכל עשר המכות שהם מורידים על האזרחים ברוך שפטרנו מהרשות כלום ושום דבר,משכורות אדירות שלא מגיעות להם בזמן שהאזרחים מרוויחים משכורות רעב









חזרה לפורום
הרשמה
396
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

