חוק תאגיד השידור הישראלי עבר: אגרת הטלוויזיה בוטלה אחרי 47 שנה

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום
התראה חדשה היום 08:34 משגב עם
התראה חדשה היום 08:30 מטולה
התראה חדשה אתמול 22:16 ערב אל עראמשה
התראה חדשה אתמול 22:11 מנרה


  • חוק תאגיד השידור הישראלי עבר: אגרת הטלוויזיה בוטלה אחרי 47 שנה
    IsraMedia
    IsraMedia
    מספר הודעות: 4,727
    ותק: 19 שנים ו-6 חודשים
  • 03/09/2015 17:25
  • צפיות396
אגרת הטלוויזיה לא תגבה עוד, לראשונה מאז קום השידור הציבורי ב-1968; מי שמחזיק בחוב מלפני 2015, עדיין חייב לשלמו ■ השר אופיר אקוניס: "הישג צרכני אדיר. ישראל זקוקה לשידור ציבורי חזק, עצמי ויעיל".

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001...


  • תגובה מהירה
  • החוק הכי טוב לרשות הכלום ושום דבר קובי
  • 06/09/2015 15:46
  • צפיות309
חבל שהחוק לא עבר לפני 15 שנה לפחות ,האגרה היא דבר מיותר וסחיטה
של אזרחי ישראל בעוד מס בנוסף לכל עשר המכות שהם מורידים על האזרחים ברוך שפטרנו מהרשות כלום ושום דבר,משכורות אדירות שלא מגיעות להם בזמן שהאזרחים מרוויחים משכורות רעב

  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה