אכזבה מהתעלמות התקשורת ממצוקת בתי הספר הנוצריים, שהם משרתים כל העדות בחברה הערבית, והתעלמות מאלפי ילדינו שלא התחילו את שנת הלימודים.
מה קורה??????????
אילו זה היה בית ספר אחד יהודי זה לא היה יורד מהכותרות, אפרופו המדינה הדימוקרטית היחידה במזרח התיכון!!!!!!!!!
מה קורה??????????
אילו זה היה בית ספר אחד יהודי זה לא היה יורד מהכותרות, אפרופו המדינה הדימוקרטית היחידה במזרח התיכון!!!!!!!!!









חזרה לפורום
הרשמה
407
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

