הוא אפילו לא הציג את העמדה האירופית ואת הסכנה במאות אלפי מוסלמים ...רק "לא מבין למה לא נותנים להם לנסוע לגרמניה"...אם לא הבנת את זה אין לך מקום להיות כתב...נמאס מחד צדדיות שמאלנית ואני ממש לא בעד האירופים אבל הכתבה מגעילה מחד צדדיות.
חזרה לפורום
הרשמה
התחברות
336
284
הוספת תגובה
תמונה
וידאו