המשטרה חוקרת: מי חפר בור בעומק של 30 מטר במזרח ירושלים

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום
התראה חדשה היום 08:34 משגב עם
התראה חדשה היום 08:30 מטולה
התראה חדשה אתמול 22:16 ערב אל עראמשה
התראה חדשה אתמול 22:11 מנרה


  • המשטרה חוקרת: מי חפר בור בעומק של 30 מטר במזרח ירושלים
    בר
    בר
    מספר הודעות: 1,438
    ותק: 12 שנים ו-5 חודשים
  • 31/08/2015 12:46
  • צפיות332
אלמונים חפרו מנהרה בעומק של כ-30 מטר בחצר ביתה של קשישה שמתגוררת סמוך למוזיאון רוקפלר במזרח ירושלים. משטרת ירושלים פתחה בחקירה.

מהממצאים הראשוניים עולה כי לפני כמה חודשים כמה בני אדם הציגו עצמם בפני בעלת הבית כעובדי עירייה וטענו כי עליהם לחפור בחצר כדי לתקן נזילת מים.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4696146,00...


  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה