ילד בן 8 נעקץ על ידי ערקב צהוב ביישוב שגב שלום שבדרום. צוות מד"א פינה אותו במצב בינוני לבית החולים סורוקה בבאר שבע. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4695174,00.html