הגזרה הייתה תחת פיקודו בעת חטיפת החיילים גולדווסר ורגב, לימים קבעה ועדת אלמוג שלא הייתה היערכות מתאימה בגזרה הזו שהייתה באחריותו , גל הירש התפטר ואז בא דן חלוץ (הרמטכ״ל דאז) וניקה את הירש איכשהו מאחריות אך קבעו כי הוא לא יקבל תפקיד פיקודי .
לצד פעולות נועזות במסגרת בטחון ישראל היו לגל הירש גם מספר פעמים בהם לא נהג כפי שמצופה מקצין בדרגתו.
קשה להבין למה לוקחים קצין מצה״ל ודוחפים למשטרה אין קציני משטרה מוצלחים שאפשר לקדם?
לצד פעולות נועזות במסגרת בטחון ישראל היו לגל הירש גם מספר פעמים בהם לא נהג כפי שמצופה מקצין בדרגתו.
קשה להבין למה לוקחים קצין מצה״ל ודוחפים למשטרה אין קציני משטרה מוצלחים שאפשר לקדם?









חזרה לפורום
הרשמה
320
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

