מאיזה כיוון יבואו ההפתעות לבנון סוריה ?

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • חופרים לנו מתחת לבית - עצומת תושבי הצפון תמונה מצורפת
    חדשות1
    חדשות1
    מין: זכר
    מיקום: ישראל
    מספר הודעות: 9,387
    ותק: 13 שנים וחודשיים
  • 23/08/2015 18:28
  • צפיות546
כבר שנים רבות טוענים תושבי הישובים סמוכי גדר בגבול לבנון שחופרים להם מתחת לבית.
רעשי מכונות קדיחה וחפירה הם מנת חלקם של תושבי האזור מידי לילה, חפצים זזים ונופלים והידיעה שפתאום מתוך מטע תפוחים או לול תרנגולות עלולים לצאת עשרות או מאות אנשי חיזבאללה מדירים שינה מעיניהם ובצדק רב.

לא מדובר בתושבים היסטריים אלא בתושבים שחיים שנים רבות על הגבול,
מודעים היטב למציאות הבטחונית של ישוב סמוך גדר, מכירים היטב כל פיסת אדמה וכל רשרוש לילי, ואם הם אומרים יש חפירות אז יש חפירות!
זו לא רק הבעיה שלהם אלא של כולנו, אף אחד מאיתנו לא היה רוצה למצוא איש חיזבאללה אצלו בתוך הבית, לא רוצים שחיילי מוצבים יופתעו ממחבלים.

העצומה שתגרום לכך שבצה״ל ובמערכת הבטחון יבדקו לעומק את הדברים:
http://www.atzuma.co.il/minharaot


חופרים לנו מתחת לבית -  עצומת תושבי הצפון
  • תגובה מהירה
  • מנהרות צאלח בן עבדאלעזיז
  • 23/08/2015 19:07
  • צפיות430
משיחותי בחו"ל עם לבנונים, קצינים במיל בצבא הסורי, וכן עם אנשי חמאס ...הגבול הצפוני מחורר כמו רשת המטרו של פריז ואף יותר מזאת .....בני שיחי המה אנשים רצניים ובעלי קשרים....(שניים מהם אנשי חזבאללה. שהגיעו זה עתה בטיסה ישירה טהרן- מינכן ..11:45 שעון מקומי).....הפתעות בדרך .......

  • תגובה מהירה
  • צאלח כשאתה אומר ״הפתעות בדרך״ אתה מתכוון
    חדשות1
    חדשות1
    מין: זכר
    מיקום: ישראל
    מספר הודעות: 9,387
    ותק: 13 שנים וחודשיים
  • 23/08/2015 19:24
  • צפיות417
ל״הפתעות״ מהאוויר או מהיבשה ?

  • תגובה מהירה
  • חדשות 1 הפתעות צאלח בן עבדאלעזיז
  • 24/08/2015 21:15
  • צפיות415
כפי שעולה מדבריהם (של השבים מאירן)...מסתבר שהם בקיאים מאד בשטח בגבול הצפוני, יש להם מידע רב ומדוייק להפליא לאחר שהצלבתי מידע עם חברים לבנונים. אם תצור קשר בפרטי אוכל להרחיב מעט......וזה הולך להיות איום ונורא.......

  • תגובה מהירה
  • צאלח יש לך השערה או הערכה למה הם שקטים מידי
    חדשות1
    חדשות1
    מין: זכר
    מיקום: ישראל
    מספר הודעות: 9,387
    ותק: 13 שנים וחודשיים
  • 24/08/2015 22:16
  • צפיות429
במיוחד אחרי התקיפה הישראלית משהו לא מסתדר ״ בשקט ״ הזה .
ואתה מתכוון איום ונורא נוסח אזעקות ״נחש צפע ״ או איום ונורא קונבנציונלי ? תספר לנו קצת ככה מה שאפשר אם אפשר.
איך יוצרים פה קשר בפרטי אני לא יודע, אני אבדוק בצ'אט אולי יודעים. תודה רבה על דעתך ושיהיה לנו ערב שקט

  • תגובה מהירה
  • חדשות1 צאלח בן עבדאלעזיז
  • 25/08/2015 12:07
  • צפיות453
רשום מס טל קווי..... תודה... מי יתן והפסוק הזה יתקיים.."עוצו עצה ותופר דברו דבר ולא יקום כי עמנו אל" עם ישראל סבל וסובל ממספיק. .......

  • תגובה מהירה
  • מאיזה כיוון יבואו ההפתעות לבנון סוריה ? מיקו
  • 23/08/2015 21:16
  • צפיות456
זה חשוב כי אני בטווח 30 שניות 😱אללה יוסטור.

  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה