לפי מקורות סורים מדובר על 5 הרוגים, אחד מהם כנראה קצין בצבא אסד.
המשטר הסורי והאירני עדיין שומרים על שתיקה, זה לא סימן טוב.
המשטר הסורי והאירני עדיין שומרים על שתיקה, זה לא סימן טוב.
חזרה לפורום
הרשמה
התחברות
צבע אדום
|
היום 12:46 שומרה, אבן מנחם
|
היום 08:27 זרעית
|
היום 02:18 מרגליות
|
אתמול 22:16 הגליל העליון, מרום הגליל
|
הוספת תגובה
תמונה
וידאו