מדענים אמרו כי בבייג'ינג, למשל, רמת הזיהום גבוהה שמי שנחשף לזיהום במשך שעה – כאילו עישן סיגריה וחצי. בסך הכול מתים 1.5 מיליון סינים בשנה מנזקי הזיהום הקשים במדינה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4692653,00.html