חמאס: לכדנו דולפין שריגל למען ישראל

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • חמאס: לכדנו דולפין שריגל למען ישראל
    בר
    בר
    מספר הודעות: 1,438
    ותק: 12 שנים ו-5 חודשים
  • 19/08/2015 14:01
  • צפיות392
בחמאס טוענים היום (רביעי) כי לכדו דולפין שריגל למען ישראל. בעזה אומרים כי הדולפין היה מצויד באמצעי ריגול ומצלמות וכי הוא התגלה על ידי היחידה הימית של הזרוע הצבאית בחמאס לפני כמה שבועות. כך דווח בגלי צה"ל.

מדענים סבורים כי הדולפין הוא החיה האינטיליגנטית ביותר בטבע. בעבר נקשרו בשמו שימושים ביטחוניים במדינות זרות.

ערוץ 7


  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה