בחמאס טוענים היום (רביעי) כי לכדו דולפין שריגל למען ישראל. בעזה אומרים כי הדולפין היה מצויד באמצעי ריגול ומצלמות וכי הוא התגלה על ידי היחידה הימית של הזרוע הצבאית בחמאס לפני כמה שבועות. כך דווח בגלי צה"ל.
מדענים סבורים כי הדולפין הוא החיה האינטיליגנטית ביותר בטבע. בעבר נקשרו בשמו שימושים ביטחוניים במדינות זרות.
ערוץ 7