עקרונות הלמידה והשיטות לא השתנו בין הימים שבהם למדתי בבית הספר היסודי, לימים אלו שילדיי לומדים ביסודי. יש לי תחושה של דה-ז'ה- וו בכל פעם שאני מבקר אותם. הדרישות מהתלמידים עלו, אבל רמת המורים לא. כואב לי שילדיי צריכים לעבור את אותן חוויות פדגוגיות שאני עברתי. אגב, הם גם למדו בחו"ל תקופה מסויימת ןשם, למרות קשיי השפה, לא הרגישו שרע להם כ"כ ללכת לבית הספר. זה גם אומר משהו, לא?
אה, וגם אני לא שרדתי את תקופת הבגרויות למרות שתמיד אמרו: "יש לך פוטנציאל". כיום אני בתפקיד בכיר בהיי טק.
לכן החלטתי שאני מחנך את ילדיי לא לסמוך רק על מה שמלמדים, אלא גם להבין מה אני רוצה ללמוד מאוד ומה עוזר לי טוב יותר להבין את החומר, איזה נושא שלא יהיה.
כן, עדיין דורש מהם לכבד את המערכת ואת המורים, גם אם בעיניהם הם " לא יודעים ללמד, ולא כ"כ איכפת להם מה קלטנו.
תודה שהקדשתם מזמנכם לקרא את דעתי.
אה, וגם אני לא שרדתי את תקופת הבגרויות למרות שתמיד אמרו: "יש לך פוטנציאל". כיום אני בתפקיד בכיר בהיי טק.
לכן החלטתי שאני מחנך את ילדיי לא לסמוך רק על מה שמלמדים, אלא גם להבין מה אני רוצה ללמוד מאוד ומה עוזר לי טוב יותר להבין את החומר, איזה נושא שלא יהיה.
כן, עדיין דורש מהם לכבד את המערכת ואת המורים, גם אם בעיניהם הם " לא יודעים ללמד, ולא כ"כ איכפת להם מה קלטנו.
תודה שהקדשתם מזמנכם לקרא את דעתי.









חזרה לפורום
הרשמה
422
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

