צוות של יחידת חילוץ הר הנגב בסיוע פקחי רשות שמורות הטבע יצאו בעקבות קריאה שהתקבלה במשטרת ישראל על מטייל שהוכש ברגלו שמורת מצוק הר הצינים. המטייל חוץ ופונה בנט״ן של מד״א לבית החולים סורוקה. מקור תמונה ולידיעתה המלאה : יחידת חילוץ הר הנגב בפייסבוק