שידור חי: ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון עם תוכנית הסיוע למשק

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
  • שידור חי: ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון עם תוכנית הסיוע למשק וידאו מצורף
    מבזק
    מבזק
    מספר הודעות: 4,290
    ותק: 5 שנים ו-7 חודשים
  • 30/03/2020 19:52
  • צפיות50

"אני מדבר איתכם ממעון רה"מ בירושלים", אמר נתניהו שנמצא מהבידוד. "למרות שהבדיקות הרפואיות בענייני עדיין לא הסתיימו, החלטתי להיכנס לבידוד מרצון כדי לתת דוגמא אישית. הצלם נמצא במרחק של 6 מטר והאיפור והשיער עשיתי בעצמי ולכן זה נראה ככה", אמר בפתח דבריו.

ראש הממשלה נתניהו: "למרות שהבדיקות הרפואיות בענייני עוד לא הסתיימו, החלטתי להיכנס לבידוד מרצון כדי לתת דוגמה אישית. קיימתי שיחה עם כוכבי ועם ראש המל"ל כדי להרחיב טיפול במשבר הקורונה באמצעות צה"ל ופקע"ר".

ראש הממשלה נתניהו: "ראש המל"ל והרמטכ"ל יגישו לי ביומיים הקרובים תכניות מפורטות. במקביל קיימתי דיון טלפוני עם נגיד בנק ישראל. במלחמה שלנו בקורונה איננו חוסכים כל מאמץ. מלכתחילה אמרתי שעדיף להחמיר מאשר להקל".


ראש הממשלה נתניהו: "במסגרת המאבק שלנו בקורונה - נכנס הערב שוב את הממשלה. הקו המנחה אותי הוא החמרת הגבלות התנועה והרחבת הטבות הכלכלה. אנו מוסרים למשפחות הנפטרים את מלוא תנחומינו. מבקש להודות לצוותים הרפואיים החיוניים הנפלאים שלנו".


ראש הממשלה נתניהו: "זה נכון שאנחנו בישראל במצב טוב יותר כמעט מכל מדינות העולם במה שנוגע למספר החולים הקשים ולשיעור התמותה אבל איננו מסתפקים בכך. אנו שואפים להגיע למידת ההצלחה של מספר מדינות באסיה שהאטו מאד את קצב הידבקות בנגיף.לכן החלטתי להביא הערב עוד הגבלות שמיועדות להצלת חיים"


ראש הממשלה נתניהו: "הרוב הגדול ממושמע, אבל המיעוט שלא נשמע מסכן את עצמו ואת הרוב גם יחד. זו הפקרות ממדרגה ראשונה. לכן הנחיתי את כוחות הביטחון לערוך מבצע אכיפה מוגבר היכן שיש הפרות כאלו ואירועים שמסכנים את החיים של כולנו. הכוחות מתחילים לעשות זאת עכשיו".

ראש הממשלה נתניהו: " אנחנו נמנע מגורמים קיצוניים לפגוע בבריאות הכלל. נבוא חשבון עם מי שתוקף את הכוחות שמבקשים למלא שליחות למען כולנו. בהנחיות לציבור, נצמצם עוד יותר את ההנחיות. לא תהיה התקהלות של יותר מ-2 אנשים שאינם מאותה משפחה גרעינית. נאסרות תפילות במרחב הפתוח".

ראש הממשלה נתניהו: "חופה וקידושין- בלי אורחים ובלי מוזמנים אלא רק משפחה גרעינית. יוצא דופן - הלויות ובריתות, כל זה בשטח פתוח תוך שמירה על מרחק דרוש של לפחות 2 מ' מאדם לאדם".

ראש הממשלה נתניהו: "משרדי הממשלה יעברו להיקף עבודה של 15%, בתעשייה גם כן. תהיינה החרגות מסוימות. חג הפסח שיחל בשבוע הבא, הסדר השנה ייזכר כסדר הסגר. אני מבקשת שתקיימו אותו רק במסגרת המשפחה הגרעינית שגרה אתכם. רק מי שמשתייך לתא משפחתי מצומצם בבית ישתתף בסדר".


ראש הממשלה נתניהו: "חג הפסח שיחל בשבוע הבא, הסדר השנה ייזכר כסדר הסגר. אני מבקשת שתקיימו אותו רק במסגרת המשפחה הגרעינית שגרה אתכם. רק מי שמשתייך לתא משפחתי מצומצם בבית ישתתף בסדר".

ראש הממשלה נתניהו: "ביחס להרחבת ההטבות הכלכליות- אישרנו תכנית סיוע כלכלית חסרת תקדים בהיקף 80 מיליארד ש"ח בטווח של חודשיים שלושה".

ראש הממשלה נתניהו: "ממשלת אחדות לאומית דורשת ויתורים, כולם חייבים להיכנס מתחת לאלונקה. כשאני מדבר על יחד- זו גם ממשלת אחדות לאומית, זה צורך השעה. זה דורש ויתורים לא קטנים מכולנו. אין יעד חשוב יותר מאשר לשלב ידיים וירטואלית למען אחריות לאומית והעתיד של כולנו"

ראש הממשלה נתניהו: "אזרחי ישראל - אנחנו בעיצומו של אירוע חמור שלא ידענו מסוגו בכל שנות עצמאותנו. הלוואי שיכולתי לומר לכם הערב שאנחנו לקראת סוף המשבר, אך זה מוקדם מאוד. איש אינו יודע מה יילד יום, אך אני בטוח בדבר אחד- בעזרת החוסן הלאומי ובעז"ה, נתגבר על הקורונה".

***

שר האוצר כחלון


שר האוצר כחלון: "תוך פחות מחודש, קפצנו מ-30 אלף מובטלים לכמיליון דורשי דמי אבטלה. זה מספר בלתי נתפס. ענפים שלמים ועסקים שלמים נסגרו. מאות אלפי משקי בית קורסים תחת נטל כלכלי".

שר האוצר כחלון: "אנחנו כמדינת ישראל והמערכת הכלכלית נכנסנו למשבר הזה עם משק איתן, עם האבטלה הנמוכה ביותר בתולדות המשק הישראלי, בדירוג האשראי הטוב ביותר מאז קום המדינה. אני אומר לכל האזרחים- אנחנו נחזור לאיתנות כלכלית. הרבה יותר ממה שמצפים, הרבה יותר מהר. המצב הזה לא יימשך לנצח".

שר האוצר @KahlonMoshe: "נחזור לאיתנות כלכלית מהר ממה שמצפים. מאמין שאחרי חג הפסח המשק יחזור לתפקד, אמנם בהדרגה אבל יחזור לתפקד"


שר האוצר כחלון: "אני מאמין שמיד אחרי הפסח, המשק יחזור לתפקד, אמנם בהדרגה, אבל יחזור לתפקד. התכנית שהבאנו היום - זו התכנית הרחבה והגדולה שידעה הכלכלה הישראלית אי פעם. היא נועדה לתת מענה מקיף למשבר שנוצר. היום אנחנו מוסיפים 70 מיליארד שקלים בנוסף ל-10 מיליארד שכבר הקצנו בעבר".

שר האוצר @KahlonMoshe: התכנית הכלכלית כוללת 4 רבדים: 10 מיליארד שקלים למערכת הבריאות למאבק בנגיף; רשת ביטחון סוציאלית לשכירים לעצמאים ולגיל השלישי בהיקף של כ-20 מיליארד שקל; סיוע לעסקים לצורך המשך התפקוד בהיקף 32 מיליארד שקל; ושמירה על מנועי הצמיחה ליום שאחרי בהיקף 8 מיליארד.

שר האוצר @KahlonMoshe מפרט את התוכנית: "נפרוש רשת ביטחון לשכירים ולעצמאים, על סך 17 מיליארד שקלים. מענק של כ-7,000 ש"ח לכל עסק"


שר האוצר כחלון הודיע על פרישה בשידור חי: "לאחר יותר מ-17 שנה בשירות הציבורי, בהן נפלה בחלקי הזכות לכהן כח"כ, יו"ר ועדת הכלכלה, שר בתפקידים שונים, וזכות ענקית בחמש שנים האחרונות לכהן כשר האוצר של ישראל, אני מתכוון עם הרכבת הממשלה החדשה - לפרוש מהחיים הפוליטיים".


נערך ע"י מבזק 30/03/2020 20:06
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה