שנת 2018 תסתיים עם 22.4 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות בנתב''ג, גידול של 11%

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
  • שנת 2018 תסתיים עם 22.4 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות בנתב''ג, גידול של 11%
    מבזק
    מבזק
    מספר הודעות: 4,290
    ותק: 5 שנים ו-7 חודשים
  • 10/12/2018 13:37
  • צפיות63
דובר רש"ת:
*דוח חודש נובמבר אצלכם במייל וכאן*

*שנת 2018 תסתיים עם 22.4 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות בנתב" ג, גידול של 11% בתנועת הנוסעים בטיסות בינלאומיות בנתב"ג*.

*כתוצאה מהסכם השמיים הפתוחים שיזם השר כץ - השנה יעברו בנתב"ג 2.2 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות יותר מהשנה לפניה.*

מסיכום השנה בנתב"ג עולה כי הגידול בתנועת הנוסעים הבינלאומית כתוצאה מ"הסכם השמיים הפתוחים" התאפשר בעיקר מהוספת טכנולוגיות בטרמינל 1 ו3 והגידול בשימוש בשירותים מותאמים ללקוח.
ב 2018 עברו בנתב"ג כאמור 2. 2 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות בלבד ועם הגידול בתנועת הנוסעים חל שיפור בעמידה בזמני הבידוק של הנוסעים ברישום לטיסה בעיקר הודות להוספת טכנולוגיות בידוק, הוספת דיילות קרקע של חברות שרותי הקרקע בנתב"ג, שיפור בזמני ה"קומון צ'ק אין" שבוצע בחלק מהטיסות שהביא לשיפור וייעול הליך הצ'ק אין , ביצוע ווב צק אין - רישום לטיסה מהבית שהביא לקיצור זמני השירות ברישום והוספת תשתיות רישום לטיסה בטרמינל הזמני ה"אוהל" . הרישום לטיסה התקצר בממוצע של 24 אחוז מהזמן בו עמדו הנוסעים בתור לרישום בשנה לפניה, ירידה מ 22 דקות לממוצע של 16 דקות בקיץ של שנת 2018 מול קיץ 2017.

בטרמינל 1 לטיסות המאפשרות שירות " לואו קוסט" רמת השרות גבוהה יותר ומהירה יותר לכל ההליך בעיקר בשל המעבר לטכנולוגיות ה HBS הנותן מענה אוטומטי בטחוני ברמה גבוהה.

*שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ ציין כי*:
" כלל התשתיות והשיפורים הטכנולוגיים שבוצעו בנתב"ג אפשרו להכיל את הגידול הדרמטי בתנועת הנוסעים הנובע מ"הסכם השמיים הפתוחים" הגדלת תנועת הנוסעים תוך קיצור זמני השירות ,שימוש נרחב בטכנולוגיות והוספת תשתית טרמינלית . טרמינל 1 אפשר להגדיל את נתח הלואו קוסט של הטיסות , נתח הולך וגדל כאשר טיסות החסך מהוות מנוע צמיחה לגידול תנועת הנוסעים בישראל".

עוד עולה מנתינותי תנועת הנוסעים בנתב"ג כי 5 אחוז מהנוסעים עושים היום " ווב צק אין" רישום מוקדם לטיסה מהבית וטסים עם כבודת יד בלבד, מה שמייעל מאוד את הליך הטיסה לנוסעים ואלו עוברים את הליך הבידוק הביטחוני והרישום לטיסה במשך זמן שירות של 9 דקות בלבד.

נתון העוברים בנתב"ג עם כבודת יד בלבד הוא נתון ההולך וגדל. תחנות השירות המותאמות לקוח בנמל התעופה בן גוריון מורידות את כמות הנוסעים הכוללת בעמדות הביטחון והצ'ק אין והיום 5 אחוז מהנוסעים עוברים בנתב"ג בשירות מותאם לקוח מה שמפחית את הלחץ הגדל בתנועת הנוסעים הכוללת בעמדות השירות. שנת 2019 היא שנה בה תנועת הנוסעים בנתב"ג תעבור לקטגוריית השדות הגדולים בנתב"ג ובהתאם רשות שדות התעופה תקים טרמינל נוסעים חדש ותתאים את התשתיות התעופתיות לגידול הצפוי.
ב 14.1 יפתח האולם המזרחי של טרמינל 1 לנוסעי טיסות חסך ובכך יוכפל נפח הנוסעים היוצאים מטרמינל 1 למעל 2.2 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות.

*עוד ציין שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ כי ההשקעה בטרמינל 1 הגיע לחצי מיליארד שקלים ביישום החלטת רפורמת "השמיים הפתוחים", השקעה בתכנית ביניים בהגדלת קיבולת הנוסעים בנתב"ג עד להוספת טרמינל נוסעים חדש*.

*בדו"ח ניתן לצפות ללא סיסמא בקישור הבא*: http://brin.iaa.gov.il/monthlyreport
כמו כן, מעתה ניתן לצפות בדוחות גם באתר רשות שדות התעופה בכתובת http://www.iaa.gov.il/he-IL/rashot/Pages/aeronauti... - דוחות תקופתיים.


  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה