35 נהגים מרכבת ישראל "שהתחלו" יחזרו לעבודה

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום
התראה חדשה היום 08:07 חוף בצת
התראה חדשה היום 03:18 אילת, חבל אילות
התראה חדשה היום 03:01 ע'ג'ר
התראה חדשה אתמול 23:34 מטולה


  • 35 נהגים מרכבת ישראל "שהתחלו" יחזרו לעבודה
    חדשות1
    חדשות1
    מין: זכר
    מיקום: ישראל
    מספר הודעות: 9,382
    ותק: 13 שנים וחודש
  • 18/09/2018 11:02
  • צפיות60
דיל לילי במשרדי ההסתדרות בין הנהלת רכבת ישראל לועד העובדים
35 הנהגים החולים יבריאו ויחזרו לעבודה, באוקטובר ישובו הצדדים למו״מ ליישוב סכסוכי העבודה.
גל חן (גל"צ)


נערך ע"י חדשות1 18/09/2018 11:09
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה