גוגל בעבר הייתה המקור העיקרי של תנועה לאתרים אבל אז הגיעה פייסבוק ושינתה את התמונה.
ועכשיו גוגל חזרה חזרה להוביל.
במהלך שנת 2017, מנוע החיפוש של גוגל הפך להיות מקור התנועה העיקרי לאתרים, כך על פי נתונים של חברת ניתוח דיגיטלי Parse.ly.
זה בעצם היפוך מתחילת השנה: בחודש ינואר פייסבוק סיפקה כמעט 40 אחוזים של תנועה ועכשיו זה ירד ל26 אחוזים. גוגל שהחלה את השנה ב-34% מייצרת כיום 44% מהתנועה. הנתונים של Parse.ly מגיעים מכ- 2500 בעלי אתרים המשתמשים בשירות הניתוח שלה, כולל וול סטריט ג'ורנל, טיים, והפינגטון פוסט.
הכתבה המלאה
http://pcinfo.co.il/%D7%92%D7%95%D7%92%D7%9C-%D7%A...