ברבעון האחרון נוספו לנטפליקס כ-4.95 מיליון מנויים חדשים, 3.53 מיליון בעולם ו-1.42 מיליון מנויים חדשים בארה"ב. בהתחשב בכך שכמות המשתמשים שמוכנים לוותר כליל על שירותי טלוויזיה מסורתיים כגון כבלים או לוויין גדל - מדובר בכמות מאכזבת. עם זאת, יש לציין ששוק הסטרימינג האמריקאי החל להתרחב והפך למאוד תחרותי מאז שחברות הפקה, טכנולוגיה ורשתות החלו להציע שירותי סטרימינג. אפילו גוגל נכנסה לתחום עם שירות יוטיוב TV לפני כשבועיים.
נטפליקס גם משקיעה הרבה בהתרחבות ברחבי העולם. החברה הודיעה שתתמוך רשמית בשלוש שפות חדשות: עברית, תאילנדית ורומנית. מה שעשוי לעניין במיוחד את הישראלים.
עלויות השיווק של החברה יעמדו בשנה הקרובה על כמיליארד דולר. אך היא בעיקר תנסה למקסם את הרווח על התכנים שהיא מפיקה. לשם כך היא תעשה מאמצים נרחבים להביא את סרטי הקולנוע שלה להקרנות באולמות, היא אף מינתה סמנכ"ל סרטים חדש שתפקידו יהיה בין השאר בדיוק זה.
מקור:
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L...