שי מיקה

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
  • דיירים דניאל
  • 27/03/2016 07:28
  • צפיות209
מגיע לו הוא היחיד שבאמת מעניין שם
מגל הדיירים היחיד שלא זגזג
תחשבו אם קסניה עמרי או שי מיקה היו נשארים לבד בבית? היה משעמם מאוד ולאח לא היה תכנית
ברק מצחיק בטירוף , הדייר הכי אמיתי !! הכי נחשף שם בבית !!!!
מצחיק , כישרוני , מעניין ,חברי , כרזמטי , שנון , עם עמוד שידרה ולב גדול !!
אפילו הדיירים אמרו ש"ברק הכי נפתח כאן בבית ..ומכר את נשמתו "...כל השאר שומרים לבחוץ ....


מילה טובה על ברק. ביום חמישי הוא נשאר לבד כמעט כל היום, נכון שהיו שעות מתות פה ושם אבל בגדול, הוא נתן שואו. ולמרות שהיה לבד בבית, היה יום מאוד משעשע ומצחיק.

תתארו לכם שהיו משאירים את קסניה לבד? את שי מיקה לבד? את עומרי לבד? שעמום טוטלי. ברק ודודו היחידים שלא משעממים והיחידים שעוד איכשהו מחזיקים את השאריות של התכנית והלייב.
2 עציצים שלא היתה להם השפעה על העונה הזאת בכלל (שי מיקה וקסניה) וקנאי כרוני (עומרי). לפחות יש לנו שניים שגורמים לנו לצחוק. תצאו מהאובססיה על אור ושי חי ותקחו את מה שנשאר כתכנית בידור לכל דבר.

הדייר הכי אמיתי !! הכי נחשף שם בבית !!!!
מצחיק , כישרוני , מעניין ,חברי , כרזמטי , שנון , עם עמוד שידרה ולב גדול !!
אפילו הדיירים אמרו ש"ברק הכי נפתח כאן בבית ..ומכר את נשמתו "...כל השאר שומרים לבחוץ .......רק ברק לפחות אני יודע שאני תומך בבנאדם שאני מכיר לטוב ולרע.

ברק (למעט אור) היה הדייר היחיד בבית שלא פחד להעמיד בהדחה הפומבית את שי חי ותניה ואמר להם את כל האמת בפרצוף בזמן שכל דיירי הבית כולל שי מיקה עמרי דודו וקסניה הפחדנים והצבועים העמידו להדחה את הדיירים החדשים כי הם טרף קל ובמילא הם לא יעשו עם זה כלום. בחדר של האח הם תמיד העמידו את שי חי להדחה שזה טבעי אבל למה להיות צבוע ולא להעמיד אותו להדחה בפומבי?
אני בעד ברק .. אף אחד לא מושלם אבל ברק הוא הדייר היחיד מהאנשים שנשארו בבית שלא זגזג מתחילת העונה.


אני חייבת להודות שמעולם לא כתבתי טוקבק אבל אני כבר לא יכולה להבליג בלי להשמיע את קולי. אני צופה הדוקה של התכנית ועוקבת מיום כניסת הדיירים לבית. אני חייבת לציין ששי חי לא היה מעולם מוחרם להיפך, שי חי , הפך את היוצרות , הוא זה שהחרים את כולם , לא רצה לשבת עם כולם , הגעיל אותו קבלת שבת , כולם טפשים ורק הוא השמש זורחת לו מהתחת . התנהג זוועה לכולם רדה , העליב , איים , התנשא , לא שיתף פעולה במטלות הבית , קבל את כל הפריבילגיות שאחרים לא קבלו , אנשים וכנראה גם ההפקה הלכו לקראתו עד הקצה ,,, וזה עדין לא הספיק לו .
הדיירים בראש אור ועומרי בן נתן, ניסו להתחבר אליו והוא זה שהדף אותם בכל פעם הצורה פוגעת ואלימה פעם אחר פעם כאשר כל פעם גרועה מהראשונה. בכל מקרה בשורה תחתונה שאף אחד לא יעבוד עליכם, שי חי היה מודע למה שקורה בחוץ (צבא הפח הגדול) ניסה לעשות פרובוקציה כי ידע שזה הדם שהחיילים שלו מצפים לו.
בפינתו כל האמת בפרצוף הוא פשוט התעלל באנשים , ברגע סדיסטי .
וכשלקחו ממנו את פינת הסדיזם הוא התנהג כמו ילד שלקחו ממנו את הסוכריה .
אין ספק שהבן אדם עם קווים ברורים של אלימות , חוסר התאמה , חוסר הבנה סביבתית התנהגות פסיכופטית .
רק אדם מניפולטור או סוציומט לא מבין או לא מסוגל להבין את ההשלכות להתנהגותו.

הרגע הכי גדול של העונה היה שאור באומץ ובגבורה סילקה את השטן מהבית ולמעשה ניצחה את העונה.
שי חי לקחו לו את פינת הירידות ברח בלילה כמו שפן.
אם אני לא טועה שי חי קרא לעדן מכוערת ונערת ביבים אבל מה הילדה לא תעשה בשביל עוד קצת פרסום? עוד אישה מוכה וסמרטוט רצפה כמו תניה.

ובנימה אישית לכולם תרגעו וקחו נשימה עמוקה מדובר רק בתכנית ריאלי


פרשת תאיר נפתחה מחדש
חח הצרצרית חיה בסרט אם היא חושבת שהיא תהיה סלב
זה מה שמעניין את הצבועה הבכיינית להיות מפורסמת..היא לא אמורה להיות באבל על אבא שלה? ילדה חולנית וקנאית בלי ערכים וחינוך.
הגיע לסוף בלי לעשות כלום כל העונה. לא אשכח איך היא פגעה בעומר בגלל קנאה.

בהתחלת העונה ממש לא סבלתי אותו, כל תנועה שלו, כל דיבור הביאו לי את הסעיף , הייתי מתה שכבר יעוף והידיעה שהוא חסין עד לגמר שיגעה לי את המוח,אבל.... עם הזמן למדתי לחבב אותו , הוא חבר טוב , מפרגן לחברים , תורם לבית, מסדר ושומר על הנקיון, רוחץ שוטף שואב ומבשל. אתמול זה היה היום שלו , זה היה כל כך מצחיק ואחד הימים המהנים והמצחיקים. שאפו ברק התנהלת בכפיות ובטבעיות, וגם.... מגיע להיות ברביעיית הגמר, שאפו!!!!!


משחקת אותה ילדה טובה מהצפון חחחח , אין מועדון בת"א שהיא לא חרשה עליו אין בליין בת"א שהיא לא מכירה ! מספרת שהיא מכירה את כל העולם ואישתו ואפילו עומר אמרה שהיא שותה היא עושה בושות בכל מקום גם בדירה של החבר שלה תמיר ויצמן ,,,בן 45 כן ,,,שחקנית ושקרנית נחשה בשקל . כל היום רוקדת מקפלצת ושמחה ופתאום משום מקום היא נכנס לחדר אח ומספרת לו שקרים כאילו שאף אחד לא סופר אותה והיא מרגישה שאין לה חברים ושהיא מסכנה ואין לה בית כדי לעורר רגש לצופים .מעניין מאיפה יש לה את הכסף למסעות שלה בחו"ל. יש אנשים שעובדים קשה כל החיים שלהם ומעולם לא היו בחו"ל והיא רק בת 23 הייתה כמעט בכל העולם ... מענין הריחה את הגמר כל היום מדברת על אבא שלה ופתאווווום התחילה לדבר עם דודו על תאיר ,,, וכשדודו שאל אותה איפה היית כשזה קרה אמרה לו לא רוצה לדבר על זה ,,,, באותו רגע הבנתי למה אמא של תאיר התכוונה !!!! שיקרה ארבע פעמים מתוך שבע בעדויות ,,,,שי מיקה שנכנסה אל בית האח על חשבון המתים."רוכבת על גבה" של תאיר ז"ל.... משועממת מעצבנת ומסתירה הרבה סודות . משחקת אותה ילדותית וותרנית אבל בתכלס היא נחש צבועה וקנאית אובססיבית . מכרה וטינפה על עומר ונצמדה לדודו כאסטרטגיה . כמו טפלון לא נותנת ששום דבר ידבק בה . משחקת אותה בסדר עם כולם ובוחשת בצורה מחרידה. קנאית במסווה של מפרגנת ! פשוט ביזיון של בחורה שלא יודעת לכבד את אביה ז"ל. לא יודע למה (אין לי שום דבר נגדה),אבל יש משהו נורא מוזר בילדה הזאת..אני פשוט לא יודע איך להסביר זאת .יש את המשפט הזה שאומר ילדים תמיד אומרים את האמת מכירים.

קסניה ללא ספק המתמודדת הכי משעממת שהייתה אי פעם בתולדות האח הגדול. לא מדברת,לא מביעה דעה, לא מספרת על עצמה כלום. חוץ מלעשן ולשתות לא עושה שום דבר!! זה הגיוני בכלל שהיא בבית ואור בחוץ??


אתמול נכנסתי לשרשור הבוקר וכל צבא השונאים כותבים עליה

לשי חי אין קיום בלי שישנא מישהי (עם דגש על מישהי, לא מישהו) - לאור יש קיום עם או בלי הביריון, בלי עיני העגל שלו, בלי הכריזמה שלו, בלי הקביים שלו, בלי תמיכה מצד ההפקה. יש לה קיום - למרות האיומים והקללות שהיא מקבלת, למרות השנאה העיוורתל שמעריצי הביריון ממשיכים להמטיר עליה - יש לה קיום.

הביריון לא מסוגל ולא מעוניין לעשות את הדבר הקטן ביותר עבור מישהו אחר. היא הייתה כתף לכל הדיירים. יש סיבה לזה שכשהביריון עזב אף אחד בבית לא הזיל דמעה וכמה צהלו צהלות שמחה. יש סיבה שבגללה לא הבינו איך הבית ימשיך להתנהל כשהיא לא שם.

כי בניגוד אליו - לה יש קיום אמיתי.
רק אני שמתי לב ששי מיקה מכירה את כל העולם ואשתו?
כל שיחה שאחד הדיירים מנהל בנושא (משעמם) מסויים ומספר על המקום או על חבר שי מיקה ישר קופצת... הוא החבר\הכי טוב\ה שלי ... אני מכירה וכשנצא אני אכיר לך אותו אותה אותם.... ואם חלילה עומרי שיש לו חבר בשם משה כהן שי מיקה היישר קופצת... מכירה מכירה הוא ידיד טוב שלי איזה חמוד איזו יפה איזו מוכשרת איזה מושלם
וכדי לא לפרסם אנשים שזקוקים לפרסומת כפרנסה אני לא אזכיר שמות מה גם שאני לא מכירה את כולם... היא מצידה טוענת שמכירה טוב את כל המעצבים כל היחצנים כל השפים הפרטיים את כל העולם ואשתו
האם הם יסמסו לה?
או שסתם היא משעממת עם התשובות האלו
מכירה מכירה מכירה
יאלללה


שימיקה זה העונש הכי גדול בבית האח. אובססיבית
רודפת אחרי קסושה ועומרי לכל מקום כאילו היא שומרת הראש שלהם. לא נותנת להם דקה פרטיות. רכושנית נודניקית עושה כאבי ראש עם האי שקט שלה, מכירה את כל העולם וכולם חברים שלה. דבר כזה לא ראיתי. מדברת בולעת מילים כאילו מישהו רודף אחריה. בשבילי זה עונש שהיא שם.


  • תגובה מהירה
  • מי קורא את מגילת אסתר ההזויה של דניאל ליה
  • 27/03/2016 08:29
  • צפיות114
אם פעם אחת היית מגנה את ברק על הקללות המפחידות
הרוע הזיוף והצביעות כלפי שי חי מילא...
אבל להלל ולשבח אותו? נו באמת
אף אחד מהנשארים לא ראוי
אולי קצת דודו
שבליבו הוא כן טוב
וכן מרגיש חרטה על טימטומו

  • תגובה מהירה
  • שי מיקה אברהם
  • 27/03/2016 13:04
  • צפיות100
ל מילה אמת לגביה.שגעה את כולנו.קצת שקט ממנה.בלילה שהיא ישנה והשאר ערים תענוג.

  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה