זהבה אני מאמינה שהם יצאו אחד אחרי השני

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום
התראה חדשה היום 18:25 מטולה, משגב עם
התראה חדשה היום 17:03 זרעית
התראה חדשה היום 15:12 קריית שמונה, מטולה, תל חי, הגליל העליון, מבואות החרמון
התראה חדשה היום 09:39 יבנה, גן רווה, שומרון, גזר


  • רכילויות בבית האח הגדול זהבה
  • 24/06/2013 14:23
  • צפיות114
מי שיושב בהפקה אולי למען השם תעירו לענת הסכסכנית של הבית היא ושלי המגעילה שאין לה עמוד שידרה.אוכלות את הלב על כל תנועה של גילי.ולאבי זה שמחזיק מעצמו אבא של כולם נחש מתחת לקש ..........


  • תגובה מהירה
  • o
  • זהבה אני מאמינה שהם יצאו אחד אחרי השני יסמין
  • 24/06/2013 14:24
  • צפיות111
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה