בני נשמה כל כך טובה,עוזר לשלי ומדבר עליה טובות בלי סוף,והרעה המנוולת לא מפסיקה לספר לכולם בארסיות כמה הוא לא,לא טוב ולא בסדר,וכל הזמן משמיצה בארסיות את הנשמה הטובה הזה,אין לה אלהים לרשעית.......
חזרה לפורום
הרשמה
התחברות
178
165
118
143
127
הוספת תגובה
תמונה
וידאו