גילי שר מצחיק,כיף לראות אותו לשמוע אותו, ואתה יורם זק מראה רק את הטמטומיה שלך מראה אותה הכי טובה לא מקללת ממש לרחם עליה זה בערוץ 2 שלך ,ובערוץ 20 הטמטומיה שלך כל היום קללות עצבים רוע, איכסה. ובתוכנית בערוץ 2 את הצחוקים של גילי כמעט אתה לא מראה תתבייש לך עורך רשע יורם זק.