רק להזכיר, שביום הולדת של מיצקי, הבת של גל, אלירן סירב להשתתף. בכלל אווירה טובה בבית. זהו, הכל נאמר, הכל נעשה. להם, נותר רק להנות מהזמן הקצר שנותר להם בבית האח. אפשר להגיד שזהו הערב של גל! עם מצב רוח טוב, רוח שטות, מצליחה להצחיק את עומר עם דיבור ילדותי, שהיא נוהגת לדבר עם הילדים שלה. פעם ראשונה אני רואה את עומר צוחק כך. אלירן, נרגש, מודה לגל. גם אם רק לרגעים, הניחו להתנגחויות. זוהי הגדולה של גל, שמה את הכל בצד, ואופה עוגה מכל הלב. את זה, אף אחד לא יכול לקחת ממנה.
דנה א.









חזרה לפורום
הרשמה
128
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

